Strippenkaart

Zoek naar lichaamsgerichte zorg en zie door de bomen het bos niet meer. Het aanbod is enorm en enorm divers. “Welke vorm van zorg past bij mij? En welke werkt? Klikt het wel met de therapeut? Begrijpt ‘ie wat ik doormaak? En dan de instapkosten…” Je moet een hoop drempels over, terwijl je je eigenlijk rustig wilt oriënteren, toch?

Dat kan met onze strippenkaart! Voor € 30,- kan je bij drie verschillende therapeuten een sessie uitproberen. Makkelijk, met een minimale investering en geheel vrijblijvend. Help jezelf aan de therapie en therapeut die bij jou past. Oriënteer je op onze therapieën of bekijk alle therapeuten die bij ons zijn aangesloten.
Hoe werkt het?

Met de strippenkaart kan je een sessie uitproberen bij drie verschillende therapeuten. In totaal is de strippenkaart dus goed voor drie sessies. Wanneer en bij welke therapeuten jij de strippenkaart inzet, bepaal je zelf. Iets gevonden wat je wilt proberen? Dan neem je contact op met de therapeut om een afspraak te maken.
Vraag direct een strippenkaart aan!

Wil je graag een strippenkaart? Volg dan deze twee stappen:

1 Mail naar info@stichtingcaldarium.nl, of bel onze voorzitter Karen Koller op 0643582866. Geef aan dat je een strippenkaart wilt en vermeld je naam en adres. Met deze informatie zetten wij de strippenkaart op jouw naam.

2 Maak € 30,- over naar Stichting Caldarium, IBAN: NL24TRIO0254760406. Na ontvangst van jouw aanvraag en betaling, doen wij de strippenkaart binnen een werkdag op de post.
Even kort, de voorwaarden:

– de strippenkaart kan je maximaal één keer per therapeut gebruiken
– een tweede sessie bij dezelfde therapeut is buiten de strippenkaart om, voor het normale tarief van de therapeut
– per persoon verstrekken wij de strippenkaart één keer
– de strippenkaart is onbeperkt houdbaar.