‘Een geweldig proces!’

Gisteren nog riep ik: ‘morgenavond gaat de nieuwe site live’. Trots! Dat we een volgende stap met Caldarium hebben gezet. De stichting bestaat inmiddels een aantal jaar. En de site schuurde eigenlijk al een tijdje. Het waren lange lappen tekst bij elkaar verzameld. Die leest niemand meer tegenwoordig.

We willen mensen helpen om lichaamsgerichte zorg te ervaren. Te kiezen. De drempel te verlagen om kennis te maken met verschillende vormen van lichaamsgerichte zorg die speciaal op mensen met kanker is gericht. We hebben daarom de koe bij de hoorns gevat en zijn met elkaar om de tafel gaan zitten. Wat drijft ons? Wat willen we bereiken? Hoe ‘eenvoudig’ kan dat? Een geweldig proces! We hebben dat ‘vertaald’ naar compacte teksten en beelden die we niet cliché vonden, maar passen bij wat we uit willen stralen. Het concept voelt nu als een jas. Heerlijk. De ontwikkeling van Caldarium in de communicatie is echt op gang gekomen. En het mooie is: dat doen we niet alleen, maar samen.